Je krijgt op al onze Vinci-artikelen standaard 2 jaar garantie op constructiefouten. Voor Bristol Essentials en Bristol À La Carte is dat 3 jaar. Voor de kussens van Bristol À La Carte is er zelfs een garantie van 5 jaar. Deze garantie is geldig vanaf de leverdatum. We raden je aan om het kasticket (of factuur) en leverbon goed te bewaren, zodat je deze kan voorleggen als garantiebewijs voor het goede verloop van de procedure tot de wettelijke garantieregeling.
Voorwaarde is wel dat de goederen op een correcte, normale wijze behandeld werden. De garantie geldt dus niet voor slijtage of beschadiging door verkeerd gebruik, verkeerde montage, verkeerde schoonmaakmethode, ongelukken en dergelijke.
Garantie bij een levering aan huis
Controleer bij de levering of er zichtbare schade aan de verpakking is. Als dat het geval is, vermeld dit dan op de leverbon. Tref je pas bij het uitpakken van de meubelen beschadigingen of andere tekortkomingen aan? Meld dit binnen 2 maanden na levering via onze Customer Service. Hou je aankoop- of leverbon bij de hand. Geef een duidelijke en gedetailleerde beschrijving van de schade en maak er als het kan foto’s van.
Wij onderzoeken vervolgens je probleem. Als het voldoet aan de garantievoorwaarden bieden we je zo snel mogelijk een oplossing. Bijvoorbeeld door ontbrekende onderdelen toe te sturen, beschadigde onderdelen te herstellen of je gekochte artikel te vervangen. Mocht je artikel niet meer beschikbaar zijn, dan zoeken wij naar een gepaste oplossing.